måndag 21 juli 2008

Styrelsemöte.

Japp ikväll är det styrelsemöte i innebandyföreningen. Man har ju blivit utvald till sekreterare, de ni :P Ne men de ska bli riktigt skoj, jag gillar våra möten. Massa innebandysnack och så brukar de bli nått gott att äta till. Sanne ska dessutom komma hit innan och snacka lite skit med mig och Elias. Har saknat henne, har ju inte sett henne sen bröllopet. Jag har ju varit lite dålig på att träna nu när Kalle haft semester. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen, har dock lovat mamma och pappa och komma till dom ett par dagar. Så får väl se om det blir den här veckan eller nästa. Jag längtar så sjukt mycket till inomhusträningarna och seriespelet.

Måste också passa på och säga att jag har fått helt underbara vänner här i Linköping. Som min mamma sa "Är så glad för din skull, du har hittat så gulliga och snälla vänner. Riktiga vänner." Och det är så himla sant. Jag är så otroligt glad att jag flyttade från Sthlm och alla "kompisar" jag hade där. Av alla jag umgicks med i sthlm så är det EN person som hälsat på mig och jag flyttade 2005. Jag behöver nog inte nämna några namn utan de flesta vet nog!

Jag har också kommit närmre min syster och det är underbar, Älskar henne så mycket =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar