tisdag 8 juli 2008

Smakis nummer 3

Idag har vi testat majs och det var mummsigt enligt Elias, och Lucas som fick nån sked han också :P

Det har varit mycket de senaste dagarna därav den dåliga uppdateringen av bloggen. Det har varit förberedelser inför dop/bröllop, genomförande, städning och så efter. Sen bestämde vi oss för att åka ner till mina föräldrar och vara i deras stuga och koppla av. Det har varit hektiska fast helt underbara dagar. Jag har lite svårt att fatta, känns lite overkligt. Igår när jag skrev mitt namn nere på biblioteket i Valdemarsvik skrev jag Johansson, men jag heter ju faktiskt Nygren nu. Det sätter väl sig i ryggmärgen småningom , kanske ska börja öva på namnteckning?

Imorgon om vädret är någorlunda okej (inte ösregn dvs.) så åker vi till kolmården. Ska bli mysigt, mina föräldrar ska också med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar