söndag 6 juli 2008

Fru Nygren.

Igår blev jag fru Nygren. Vigseln hölls i samband med Elias dop och ingen förutom Anna som fotograferade oss visste om detta innan. Det har varit våran hemlighet de senaste 6 månaderna. Jag var så himla nervös, jag trodde inte jag skulle kunna stå på benen när vi skulle gå in i kyrkan.
Gud vad kul de var att se allas miner när vi kom ingående i kyrkan till bröllopsmarschen. Jag kunde dock inte hålla tårarna tillbaka när jag såg min mamma. Sen när vi hade sagt våra löften så försvann nervositeten och jag kände mig lugn fast jag skakade som ett asplöv.

Jag kunde inte heller prata när vi kom ut ur kyrkan, jag stammade fram orden. Men de får de ta! Jag är iaf världens lyckligaste och gårdagen var en av de största dagarna i våra liv.
TACK TILL ER SOM VAR MED OCH DELADE DEN MED OSS !

9 kommentarer:

  1. Grattis!!! hoppas att allt gick jättebra =)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket, blev jätte lyckat!

    SvaraRadera
  3. Mycket lycka och välgång önskar jag er. Gratuelerar till giftemålet. :D /elli

    SvaraRadera
  4. Grattis... fan va kul :D

    SvaraRadera
  5. Tack för igår! Hoppas att ni hade trevligt sen. Vi skulle ha gäster på kvällen så det var därför jag var tvungen att fara hem. Det var nog det finaste bröllop jag har varit på. Ni var så himla fina! Vilken bra präst!!! Underbart fint! Längtar tills jag själv får stå brud....

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för att jag fick komma och för att jag fick fötroendet att fotografera er. Ni var sååå vackra! Du skulle ha hört suset som gick när ni klev in! Alla blev så chockade och stämningen så förändrad att jag hade svårt att stå emot tårarna!

    Hoppas kvällen blev rolig för er!

    SvaraRadera
  7. Stort stort grattis! Ni gjorde samma grej som vi! Fast vi körde ingen bröllops-marsch eller brudklänning osv, väldig enkelt? Hur gjorde ni? Visst var man nervös innan :D Jag visste knappt vad jag hette, men sen, precis som du beskriver, släppte det när vi väl var vigda. Då kunde jag som tur var fokusera på dopet. Blev alla bara glatt överraskade? Min pappa blev tyvärr lite besviken men det var lixom antingen det sättet eller en borglig vigsel och då hade ju ingen fått vara med...

    Åter igen, stort grattis!

    SvaraRadera
  8. tack så mycket allesammans =) Det var en helt underbar dag i lördags.

    Sara: Vi hade det jätte trevligt, synd att du inte kunde stanna. Men som med alla stora tillställningar så hinner man ju inte med att vara social med alla vilket var väldigt synd när det kom en massa folk uppe i från stockholm som man typ bara han hälsa på.

    Anna: Tror att bilderna blir jätte bra, längtar efter att få se alla. Har precis kollat på smakproven du skickade och dom är jätte bra! =)

    Mionsmamma: Jo jag hade bröllopsklänning, bukett och tiara (finns bilder på facebook)Japp alla blev glatt överraskade. Svärmor hade med sig eget ris för hon anade det då vi hade sagt att det skulle komma en som skulle fota, hon tyckte det var konstigt för bara ett dop :P

    SvaraRadera