fredag 27 juni 2008

Tack tjejen.

Igår kom en barndomsvän från sthlm hit, första kompis som hälsar på mig sen jag flyttade ner. Gör iofs inte så mycket eftersom det var en av anledningarna till att jag flyttade, för att få börja om på nytt då jag inte trivdes i min umgängeskrets. Marie och jag gled ifrån varandra nått år innan jag flyttade och nu har vi tagit upp kontakten igen, känns skönt.

Iaf jag har haft 2 riktigt bra dagar tillsammans med henne. Igår så var vi först i gamla linköping, gick där en stund sen tog vi lilla tåget till valla. Kollade lite på djuren, vagnmuseet och spelade minigolf. Sen tog vi en promenad till stan där vi käkade thai mat och gled runt i lite affärer. Senare sen så skulle vi ha spelat fotboll men vi sket i det och drog till Lambohovs centrum och solade lite istället. Sen köpte vi chips och dip till fotbollen som visades igår. Semi i EM mellan spanien och ryssland, spanien vann rättvist med 3-0.

Idag har vi varit i tornby och gått lite i affärer, vi skulle ha åkt till trädgårdsföreningen men vi tyckte att vädret inte såg så lovande ut så vi skippade det. Sen åkte vi hem lagade lite mat och sen åkte hon hem och vi hämtade Lucas.

Har haft jätte kul, men tiden gick så himla fort. Men vi ses ju snart igen för hon kommer ner nästa helg till Elias dop. Tack för dom här dagarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar