tisdag 20 maj 2008

Underbart.

Det är blå himmel =) Hoppas det är hyfsat varmt också. Skulle ha träffat mina bullullor idag men blev ändrade planer. Kalles syster ringde och frågade om jag ville med henne och barnen till Valla. De skulle fika och spela lite minigolf. Blev jätte glad för att de frågade och tackade ja. Lite trist att jag missar träffen med ullorna men känner att det skulle vara skoj att hitta på något med Kalles syster. Aldrig träffat någon i hans släkt utan honom och jag blev rätt paff när hon ringde och sökte mig igår. Men som sagt blev jätte glad att de tänkte på mig!

Så det idag blir det inlines till Valla med Elias. Sen blir det till att handla lite mat, det ekar i vårat kylskåp :P

2 kommentarer:

  1. inte träffa hans föräldrar eller syskon innan? har de inte hälsat på sedan ni fick barn??

    SvaraRadera
  2. Jo jag har träffat dom men inte utan kalle. De har lixom inte ringt och frågat mig om jag vill umgås med dom.

    SvaraRadera