söndag 4 maj 2008

Rensa rabatter och grillspett.

Idag har vi varit ute på baksidan nästintill hela dagen. Vi har rensat våra rabatter och ska köpa blommor de närmsta dagarna. Ska bli kul, har aldrig i mitt liv planterat en blomma :P Sen tog vi ut en filt och fikade lite i solen. Sen rensade vi lite till sen åkte grillen fram. Jag gjorde grillspett och till det blev det pomme, sallad och sås. Det var riktigt mumsigt. Sen tog vi en inlinesrunda med vagn och shiela så lite motion har vi fått idag. Efter det tog vi ut piltavlan så kastade vi lite pil, körde killer och jag förlorade som vanligt.

Elias fina solhatt kom till användning idag =)


2 kommentarer:

  1. Snygg solhatt!! :-D

    Längtar efter vår grillpremiär som inte ägt rum ännu. Blir ju inte mindre sugen av att alla grannar grillar kan jag ju meddela! ;-)

    SvaraRadera
  2. fick den av min kusin då den var för liten för hennes son =)

    Har grillat massa, det är ju så otroligt gott.

    SvaraRadera