onsdag 14 maj 2008

Jeans

Yeeees jag kommer i de tajtaste jeans jag har. Känns otroligt bra att man märker att det går i rätt riktning. Magen har också minskat en hel del men fortfarande lite degig men hoppas att jag fixar bort den snart så man kan visa sig i bikini i sommar.

Tränade igår och det var as jobbigt! Vi tog tid på 2,5 km och jag är riktigt stolt över min tid, 14.46 min. Visst det kanske inte är nån jätte bra tid men med tanke på att jag har varit gravid i 9 månader och varit med om en förlossning för 2,5 månad sen så tycker jag att det är riktigt bra =)

Innan träningen igår så träffade jag upp sanne på stan, martin kom också och gjorde sällskap. Sanne gav mig ett gott skratt när hon snackade med sin mamma i mobilen, helt plötsligt fick Sanne panik ock kände i alla fickor och ba "Nej min telefon, jag måste ha glömt min mobiltelefon någonstans". "Haha, sanne du snackar i den" säger jag. "Sanne, har du druckit?" - Sannes mamma! Du är så jävla rolig Sanne... Kommer bli grymt kul i sommar!

Idag ska jag träffa kusinen och snacka lite sen blir det babymassage på öppna förskolan.

6 kommentarer:

  1. Hahahah! Fy fan alltså :P

    SvaraRadera
  2. Haha!! Du är rolig du =)

    SvaraRadera
  3. Ja du är söt och vad kul att du kommer i jeansen :) Grattis! Haha Sanne är smart!

    SvaraRadera
  4. haha jag visst är hon :P

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul. Jag önskar jag kom i alla mina också

    SvaraRadera
  6. Motion säger jag bara =) Jag äter massa skräp men jag motionerar massor.

    SvaraRadera