söndag 18 maj 2008

Helt slut.

Ja jag är så himla trött. Har varit mycket liv i helgen, vi hade folk hos oss hela tiden nere i föräldrarnas stuga. Massa släkt och vänner som kommer och hälsar på när man kommer ner dit. Men det har ju varit kul och träffa alla men som sagt nu är jag trött. Tur att jag är ledig i veckorna och får vila då :P Mamma, pappa och syrran var här idag och ätit. Blev mumsig fläskfilé med pommes, sallad och sås. Sen gjorde mamma rabarberpaj till efterrätt, underbart gott blev det. Nu har alla åkt och jag är ensam hemma med Elias och Shiela, Elias sover så nu är det lugnt och skönt. Ikväll ska jag förhoppningsvis mysa med min andra hälft, han var ju inte med ner till Valdemarsvik så har saknat han lite.

Middagen (Möhippan) med Maria i fredags var jätte mysig, vi var och åt på Kniv och Gaffel, de hade underbar grekisk mat. Åt souvelaki (lr hur de stavas?) det är grillspett iaf :P Till det var det klyftpotatis och tzatsiki. Rekommenderar verkligen deras käk. Till efterrätt blev det McFlurry Daim på Donken. Det var en helmysig kväll och nu är det bara 6 dagar till Maria och Anders gifter sig =)

2 kommentarer:

  1. ååååh vi har pratat om att gå dit och äta... skönt att höra om plusbetygen =) hoppas allt är fint med dig, varit ner till simhallen? kram

    SvaraRadera
  2. Ja rekommenderar verkligen det stället. Det var jätte god mat och jätte trevlig personal. Nej har ju inte varit det =( Är sugen på att bada men har inte blivit av.

    SvaraRadera