måndag 26 maj 2008

Evighet.

Ja nu känns det som det var en evighet jag satt vid datorn och som jag bloggade senast. Har haft mycket att göra så tiden har inte funnits.

I fredags var jag i skogen med öppna förskolan på förmiddagen sen mötte jag och kalle hans syrra och hennes barn i valla vid 13 tiden. Där fikade vi lite och spelade minigolf. Sen åkte vi ner till stan och gjorde några ärenden och var inte hemma förän 19.30. Då gick vi en långis med Shiela och sen la vi oss och kollade på film. Vi såg Stardust inte en av de bästa filmer jag sett direkt. Den gick att se iaf.

I lördags så städade vi och tvättade hela förmiddagen. Vi tog även en runda i spåret med vagn och hund, det var skönt. Sen var det dags att göra sig i ordning för vännernas bröllop och dop. Det var jätte fint både vigseln och dopet. Tyvärr kunde vi inte stanna allt för länge då vi hade hunden hemma. Hade gärna varit kvar och firat med dem. Sånt är livet.

Igår (söndag) var det ju morsdag så då åkte vi ut till kalles föräldrar. Där bjöds det på mat och morsdagtårta. Vi var ute och lekte också, blev lite kubb och fotboll =) Sen åkte vi hem, köpte lite chips sen satte vi oss i soffan med chips och dip och kollade på 88 Minutes. Den filmen var riktigt bra.

Idag ska vi nog en sväng till öppna förskolan och träffa lite folk. Sen blir det nog att vara hemma och ta det lugnt.

Måste också säga att nya Calippon är JÄTTE god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar