tisdag 6 maj 2008

Babysim och Bullulleträff

Idag var jag och Elias på babysim tillsammans med Johanna och Melvin, det var jätte mysigt. Det var tyvärr sista gången för i vår vilket var lite tråkigt. Efter det mötte vi upp 6 barnvagnar, det blev tacobuffé på The Champ. Sen blev det glass till efterrätt. Det var riktigt trevligt men det är det ju alltid.

Var förövrigt duktig, tog inlines till stan istället för buss =) Sen lite senare så tog jag och kalle en inlines tur till lambohovs centrum också, hämtade ut en massa kort som jag framkallat. Var så många så de fick inte plats i brevlådan :P

Nu på kvällen har jag tränat, första försäsongsträningen. Massa löpning och sen innebandy på gräs :P Så idag har jag fått massa mortion.

2 kommentarer:

  1. Håller med. Våra bullulleträffar är alltid lika trevligt

    SvaraRadera
  2. tur att man hänger på Fl, vad hade man annars gjort om dagarna? :P

    SvaraRadera