fredag 25 april 2008

Underbar fredag

Ja den här dagen har varit helt underbar =) Jag vaknade upp och såg den blåa himlen, tog ut hunden på en promenix. Sen tog jag på mig mina inlines och åkte till stan med Elias i vagnen, det var jätte skönt och tog inte alls lång tid. Så mycket skönare än att sätta sig på den buss. Sen får man ju motion också, måste ju bli av med ett par kilo.

Nere på stan träffade jag bullullorna (mina mamma vänner :P). Vi hade trevligt som vanligt, vi köpte med oss baguetter och hade picknick i trägårdsföreningen. Det var underbart väder och solen har gjort mig till en kräfta. Sen blev det flurry på mc donalds men det är ju ingen Big Deal :P

Sen kom älsklingen in till stan, vi sålde våra gamla förlovningsringar och fick en bra peng så vi shoppade kläder till både mig och honom. Kläder som vi ska ha på kompisarnas dop/bröllop, syrrans student och sen min kusins bröllop. Lustigt nog blev det inget till Elias, men han har ju fått så himla mycket och det var evigheter sen vi unnade oss själva lite kläder så det var vi värda.

4 kommentarer:

  1. Åh va bra att ni fick sålt förlovningsringarna!! Får man fråga vad ni fick för dom?

    SvaraRadera
  2. vi fick 1042kr =) Rätt najs när de bara ligger i en låda och skräpar.

    SvaraRadera
  3. Gött! Kollade ni fler ställen eller blev det W´s?

    SvaraRadera
  4. Det blev det gula huset, vi orkade inte springa runt och kolla.

    SvaraRadera