torsdag 24 april 2008

Suck..

Är lite smått irriterad, vi hade träning ikväll och vi var 4:a st precis som förra onsdagen. Blir så trött på de som bara kommer när de passar dem, exempelvis på matcherna. Hoppas verkligen vi kan få lite fler spelare så vi kan ställa över de som inte tränat, så de inte får vara med och spela matcherna. Innebandy är en lagsport och då kan man inte bara tänka på sig själv. Visst kan man vara borta nån träning ibland men det är alltid samma personer som är borta. Det finns faktiskt folk som lägger ner tid på träningarna, de spelarna som kommer samt tränaren som innan varje träning planerar träningens upp lägg. Det värsta är ju när de inte hör av sig eller när de hör av sig ca 1-2 timmar innan träning för att man plötsligt fått förhinder, BULL SHIT!

Är man inte intresserad så är det väl bättre att säga det! Är så jävla trött på de som dyker upp när de känner för det.

1 kommentar:

  1. jag är en av de just nu. men jag pallar inte träna vissa dagar. det är för mycket i huvet. jag kände det i måndags. så fort det fick dåligt var jag nära att tjuta för att mitt psyke e i botten. men jag hoppas verkligen martin har förståelse för det. jag har ingen lust att träna för alla andras skull när jag inte har någon som helst lust att vara bland folk.. men men. förstår vad du menar och så fort allt är mer stabilt ska jag skärpa mig :)

    SvaraRadera