lördag 21 januari 2012

Fullt upp igår.


Blev inget inlägg igår, när jag slutade jobbet kl 17 åkte vi till skogås för att hämta min väska som jag glömt på gymmet (ni som känner mig är nog inte förvånade). Sen tog vi bussen direkt därifrån till Farsta och köpte doppresent till lilla Jessie som döps idag, handlade även lite "bra att ha" saker på apoteket, men när jag kommer hem hittar jag inte påsen, ja jag vet att jag är virrig. Jag var ute och letade i bilen men hittade den inte där heller. Iaf.. när vi kom hem sen så var det bara slänga i sig lite ätbart och natta grabben. Sen röjde jag lite här och sen fick jag sällskap.

Men idag är jag sjukt glad, vågen har äntligen visat mig rättvisa, 57,3 kg! Badabiiing =) Fyllde på med motivation som de senaste dagarna börjat försvinna mer och mer.

Gårdagens mat blev väl lite sisådär.
Frukost: Smootie gjord på Kvarg, ägg, banan, trädgårdsbär. Gott som bara den.
Mellanmål: Drack halva smoothien till frukost så här hamnade den andra halvan.
Lunch: Några tunna bita kassler, liiite champinjonsås och massa sallad.
Middag: En Chokladbar från Allevo - inte vad jag hade velat, men det fick bli lösningen i all stress igår.
Kvällsmål: Avokado.

Gårdagens träning
Crosstrainern 30 min på morgonen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar